Albums

• 15-5-2014
  • Καλάβρυτα

Λεπτομέριες

Κυριακή 4 Μαΐου στις 7:30 το πρωί ξεκινήσαμε ! Στις 9:00 ξυπνήσαμε για τα καλά με τον καφέ που ήπιαμε έξω απ την Κόρινθο. Πρώτη στάση στο οινοποιείο "Τετράμυθος" όπου αφού ξεναγηθήκαμε στους χώρους, την παραγωγή και το μουσείο του, δοκιμάσουμε εκλεκτούς οίνους και αγοράσαμε εκτός του κρασιού και εξαρτήματα που τον το συνοδεύουν απ το πλήρως ενημερωμένο πωλητήριο του. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την Αγία Λαύρα (ιστορικό σύμβολο της έναρξης της ελληνικής επανάστασης) και τον τόπο θυσίας ( όπου εκτελέστηκαν στις 13/12/43 οι άντρες του χωριού απ τον Γερμανό κατακτητή). Το μεσημεράκι κάτσαμε στη "Στίγα", μια όμορφη οικογενειακή ταβέρνα (προς χιονοδρομικό) απολαύσαμε νόστιμες καλομαγειρεμένες γεύσεις, και χωνέψαμε χορεύοντας (ένα δίωρο)! Με παγωτό ανά χείρας περπατήσαμε στα καταπράσινα Καλάβρυτα, περιηγηθήκαμε στην αγορά και προμηθευτήκαμε τοπικό γαλακτομπούρεκο και άλλα καλούδια ! Για την επιστροφή αφήσαμε το επιβλητικό Μέγα Σπήλαιο (362 μ.Χ.) το οποίο δεσπόζει κολλημένο πάνω στον βράχο ! Με τους θησαυρούς του και το κατανυκτικό καθολικό του μας καθήλωσε ! Περάσαμε Α Ξ Ε Χ Α Σ Τ Α ! ! ! Υ.Γ. Παραδόξως η βροχή σταματούσε όποτε βγαίναμε απ το πούλμαν στο οποίο μας ψυχαγωγούσε με τα τραγούδια της η παγκοσμίου φήμης δίχρονη Αγγελικούλα !

Φωτογραφίες

Άλλα άλμπουμ:

wholesale air max|cheap air jordans|pompy wtryskowe|cheap huarache shoes| bombas inyeccion|cheap jordans|cheap sneakers|wholesale jordans|cheap china jordans|cheap wholesale jordans|cheap jordans|wholesale jewelry china|wholesale jerseys